İletişim

Sizler tarafından;

Sıkça Sorulan Sorular

İdeal kilo kaybı ne olmalıdır?

Sağlıklı kilo kaybının haftada 0,5-1kg arasında olması gerektiği Dünya Sağlık Örgütü’nün önerisidir. Obez ve morbid obez bireylerin kilo veriş hızı daha fazla olmaktadır. Ancak aylık 6 kg üzerindeki ağırlık kaybı sağlık sıkıntılarının ortaya çıkmasına neden olabilmektedir.

Kısa sürede çok kilo vermek istiyorum, mümkün müdür?

Fazla kilolarınızı uzun bir sürede aldığınız halde kısa sürede kilo kaybı yaşamaya çalışmamalısınız. Unutulmamalıdır ki, sağlıksız ve hızlı kilo kaybı sonucunda kiloların geri alınması kaçınılmazdır.

Ekmek yemiyorum, daha kolay kilo verir miyim?

Sağlıklı kilo vermek ve verilen kiloları geri almamak için diyetinizde ekmeğe yer vermeniz gerekiyor. İştah kontrolü sağlamak, bel çevresindeki yağlardan daha çabuk kurtulmak ve tatlıya karşı isteğin azaltılması için her öğün 1-2 dilim tahıllı ekmeklerin tüketilmesi gereklidir.

Günlük sıvı tüketimim ne kadar olmalı?

Yetişkin bir bireyin günlük 10-12 su bardağı (yaklaşık 2litre) su içmesi gerekmektedir. Vücutta kan dolaşımının düzenli sağlanabilmesi ve metabolizmanın hızlı çalışması için bu miktarın altında tüketilmemesi önerilmektedir.

“Yeditepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Mezunu”

Diyetisyen Müge ALP

Beslenme ve Diyet Uzmanı


Bize Yazın...

    Misyonumuz

    Toplum ve birey olarak doğru bilenen fakat yanlış olan beslenme biçimini sağlıklı beslenme bilinci olarak bilgilendirerek farkındalık duygusunu yaratabilmek misyonumuzdur.

    Kişiye özel diyet programları için sizlere rehberlik edelim.
    Özel diyet programları ile sağlıklı vücuda sahip olmayı öğrenin.

    İletişim Bilgileri

       E-Posta

       Telefon

       Adres

    Vişnezade Mahallesi Acısu Sokak Salihbey Apt. No:16 Kat:4 D:5/2 Maçka, Beşiktaş / İSTANBUL